אקוניס מפתיע: "ההתמודדות של אדלשטיין – לגיטימית"

    מהדורת הבוקר No Comments on אקוניס מפתיע: "ההתמודדות של אדלשטיין – לגיטימית"

    ח"כ אופיר אקוניס לקאהן בשיחה עם 'קול חי': "במפלגה דמוקרטית זכותו של כל חבר בה להגיש מועמדות. עשיתי זאת בעבר (לרשימה לכנסת) ואעשה זאת. לגיטימי שיש מי שרוצה להתמודד על הראשות, אבל כמעט תמיד נתניהו ניצח את כולם, חוץ מפעם אחת שבה הפסיד לאריאל שרון"

    אופיר אקוניס צילום: פלאש 90
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ אופיר אקוניס מתייחס להודעתו של ח"כ אדלשטיין על כוונתו להתמודד על הנהגת המפלגה ואומר כי זו זכותו הלגיטימית: "במפלגה דמוקרטית זכותו של כל חבר בה להגיש מועמדות לראשות המפלגה או לרשימת הליכוד לכנסת", אומר אקוניס.

    בפתח השיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אמר אקוניס כי: "אין היום מפלגות ימין בממשלה, הן נתנו גט כריתות למחנה הלאומי ולכן זו ממשלת שמאל מובהקת. גוש הימין אלו המפלגות שמרכיבות היום את האופוזיציה, למעט המשותפת".

    הוא התייחס לסקרים מהם עולה כי לבנט עוד יש תומכים ואמר: "המשמעות של ארבעה-חמישה מנדטים לבנט בסקרים היא אפס בקלפי, זה תמיד מתחיל אצלו ביותר ונגמר בהרבה פחות. זה מה שהיה בעבר ה'בייס' של בנט. הוא לא קיים, אין דבר כזה היום".

    לדבריו "אותם אנשים בבחירות הבאות יבואו להצביע, מה שהם לא עשו בפעם הקודמת. שטיפת המוח שהם עברו על ידי חלק ניכר מאמצעי התקשורת כבר לא עובדת עליהם. אי אפשר יותר להמשיך עם התקשורת של השופרות. מצאנו את עצמנו במצב שאנחנו נאבקים גם בכלי התקשורת. כל מאזין שמקשיב לי עכשיו יודע שהייתה כאן שטיפת מוחות שהשפיעה על אנשים במשך שנים".

    הוא הוסיף: "בפעם הבאה זה לא יקרה, כי הם ראו את האלטרנטיבה והיא רעה. אתמול ראינו במליאת הכנסת נאום מלא שקרים של בנט. הוא פשוט משקר כמו שהוא נושם".

    אקוניס נשאל מה בוער לאדלשטיין ללכת למהלך של התמודדות מול נתניהו – מהלך שעשוי לחסל את מעמדו הפוליטי: "אינני יודע, אבל במפלגה דמוקרטית זכותו של כל חבר בה להגיש מועמדות לראשות המפלגה או לרשימת הליכוד לכנסת. אני עשיתי  זאת בעבר – אני מתכוון לרשימה לכנסת – ואני אעשה זאת גם בעתיד. ישנם אנשים שרוצים להתמודד על הראשות – זה לגיטימי. גם נתניהו התמודד בעבר על ראשות הליכוד וניצח. אגב, הוא מנצח תמיד למעט פעם אחת ב-2002 שבה הוא הפסיד לאריאל שרון".

    עוד אמר אקוניס: "האופציה של ממשלת גוש הימין עם גנץ עדיין לא ירדה מהפרק, מהסיבה הפשוטה: הוא לא רוצה לראות את יאיר לפיד ראש ממשלה ברוטציה. הכדור במגרש שלו. אנחנו רוצים ממשלה עם רוב למחנה הלאומי ושלא תישען על התנועה האיסלאמית".



    0 תגובות